středa 5. srpna 2015

Když se řekne "Úspěšný den"

Zdravím lidičky, je tu další skvělý den a zároveň čas na další počtení. Tak s chutí do něj!

Chtěl bych zrekapitulovat svůj včerejší, jak já říkám "Úspěšný den", abych Vám mohl nějaký způsobem mohl přiblížit, co to pro mě vlastně ten "Úspěšný den" znamená :-). 
Když jsem se rádno probudil v 7 hodin, ještě jsem měl takový ten pocit, že nejsem dospaný, už skoro tradičně jsem stiskl tlačítko odložit na mém budíku, a ještě si protáhl ten skvělý pocit, který máte určitě všichni také rádi.
Už ráno, když jsem vylezl z postele, jsem měl dobrý pocit, že se bude dařit, ale nevěděl jsem nic, jasnovidectví jsem ještě nepokořil za své :-). Nasnídal jsem se sebral věci co potřebuji k mojí práci, a vyrazil jsem směrem Brno. Obědnal jsem se totiž v pondělí k mojí oblíbené paní holičce, pač už to bylo nutné :-).
Když jsem znovu po měsíci vyšel z kadeřnictví, cítil jsem se naplněn novou energií, jako bych se znovu narodil, šel jsem oběhat nějaké úřady, protože teď musím ještě něco vyřešit a v tu chvíli mě volal můj známý z práce, že už pro mě má zásilku, kterou jsem si u něj objednal, takže jsem se sebral a vydal se směr Židenice. Skvěle jsme si popovídali, prokonzultovali nějaké strategické věci a napadlo mě, že mám ještě dost času, takže jsem zavolal mojí expřítelkyni a zeptal se jestli má čas, a ona měla, což mě velice potěšilo :-). Společně jsme douklízeli něco u ní doma, poklábosili a vyrazili do indické restaurace. Mimochodem já a indická restaurace, to jde do sebe :-). Dal jsem si středně, tedy podle indického značení, palivé menu a dali jsme se do jídla. Bylo to výborné, ale v ten okmažik už jsem se zase chystal na další schůzky.
Vyrazil jsem od restaurace a hned směrem na hlavní nádraží, už jsem měl trošku zpoždění, ale nic se nestalo, já vždy říkám, ikdyž nerad chodím pozdě, že 10 minut není zpoždění :-). Hned po setkání jsme se vydali do hospůdky na Českou a krásně jsme si pokecali. Nabil jsem další energii, skočil v mezičase do kanceláře, ještě jsem potřeboval zkontaktovat pár lidí s cílem domluvit se na další den a už jsm zase mazal na další schůzku.
Celý den jsem byl emocionálně, cílevědomě i fyzicky nabitý a ten pocit, že jsem se nezastavil mi dělal moc dobře :-), takže nemůžu popírat, že mě to nebavilo, bylo to skvělé, všem vřele doporučuji. "Zvedněte svých pět písmen" a něco s tím svým životem udělejte, vždyť lidi, žijeme jen jednou. Život je sice dlouhý, ale ubíhá rychle :-). Co ztratíte tím, že si odpustíte třeba nějakou hru, nebo film? Já myslím, že nic :-), ale je to každého názor.
Když jsem se tedy sešel tento den s poslední osobou, kamarádkou ze střední, kterou jsem velice dlouho neviděl, přišla ta sladká tečka. Všechno to hezké, co mě pronásledovalo celý den ještě rozkvetlo a bylo to znát. Emoce lítali po celé kavárně a měli jsme si co říct, a to bezpochyb.

Takže si myslím, že za tento skvělý den mohu jen poděkovat, Svému Vesmíru, který za mnou stále stojí. Cítím to, a chtěl bych už jen na konec všem, kteří tento článek čtou, že "Víra předchází zázraku".

čAU ČAu

Žádné komentáře:

Okomentovat