pátek 7. srpna 2015

Nutíte někoho do situací, které Vás zrovna napadnou a stojí opravdu za to?

Ahoj lidi :-), napadlo mě se s Vámi podělit o jednu myšlenku, nebo něco takového. Dalo by se i říct, že bych rád něco doporučil.

Nerad někoho do něčeho nutím, myslím, že by se navzájem lidé neměli cíleně nutit nebo ovlivňovat se. Myslím si, že všechno podobné jednání, by měl člověk jen přirozeně vkládat do svého života na základě něčeho prospěšného. Na základě osobního růstu nebo třeba postupu ve vzathu, ať už s člověkem nebo věcí :-).
Ale teď k věci. Chtěl bych doporučit jeden film, který si myslím, že by měl vidět každý člověk na téhle planetě. Je to sice jen můj subjektivní názor, ale opravdu mi moc pomohl a pán, který tenkhle příběh napsal mi velice přirostl k srdci, svým pohledem na svět a jednáním. Jeho citáty mne každým dnem ženou vzhůru :-).
Jedná se o Dana Millmana, spisovatele narozeného v Californii roku 1946, který napsal svůj poloaitobiogfarický román, jejíž zfilmovanou verzi Vám chci doporučit. Knihu mám v plánu teď koupit, protože dlouho nebyla k sehnání, jmenuje se Cesta pokojného bojovníka a samotný film je nazvaný Pokojný bojvník. Takže pokud chcete, pusťte se hned do toho, film je i k dohledání na stránkách Youtube v plné podobě.
Nakonec bych Vás všechny ty, kteří ještě nemají naplánované shlédnutí filmu, chtěl alespoň trošičku zasvětit několika citáty "vystřiženými" přímo z filmu, aby jste měli možnost se opravdu rozhodnout, zda-li ještě shlédnutí filmu nezvážité, protože stojí opravdu za to!

Takže tu je video a přeji krásný zbytek dne, buďte vděčni a žíjte život podle svých představ :-). Přesně tak jako ho žiji já :-), protože můžu říct, že je to skvělé!


čAU ČAu

Žádné komentáře:

Okomentovat