čtvrtek 20. srpna 2015

Věříte na osobní auru, která o Nás mluví pravdu?

Zdravím Všechny, po delší pauze jsem zase tu s novými myšlenkami a životními příběhy. Jsem na sebe nazlobený, že jsem měl takovou pauzu, ale asi to tak mělo být, a tímto se chci omluvit tedy především sám sobě :-).

Rád bych se věnoval něčemu, co jsem za poslední čas zažil a dost mě to ovlivnilo. Dalo by se říci, že jde o to, jak vlastně vy sami působíte na ostatní lidi. Věřím, že se najdou někteří, kteří mě pochopí a zanechají tu i nějaký vlastní názor, ale teď k věci.
Přemýšleli jste někdy, jak svým tělem působíte na ostatní lidi? Já nad tím občas trochu nechám projít pár myšlenek, ale když se mi najednou v životě začalo ukazovat, že moje aura je opravdu silná. Nedalo mi to a začal jsem do toho více "šťourat", právě teď a právě tady.
Navedla mě na to situace, která se mi vytvořila právě v pauze, ve které jsem nic nenapsal, takže mohu říct, že ten čas nebyl zbytečně investovaný. V poslední době se snažím co nejvíce času věnovat svému osobnímu rozvoji a rozvoji svého rozhledu a všeho toho co se kolem točí, takže ikdyž tu nic nenapíšu, neznamená, že jsem se flákal :-). Zároveň bych rád sdělil, že toto není výmluva ačkoli to tak může znít, protože si myslím, že opravdu dělám v poslední době všechno pro svoji šťastnou budoucnost.
Když jsem toho osudového dne vyrazil užít si svoji první dovolenou v tomto roce, netušil jsem ani náhodou, že by te to takhle mohlo rozuzlit. Sbalil jsem si věci na kolo, které jsem si v posledním čase s pomocí kamaráda dal dohromady, tímto ti děkuji, a vyrazil jsem na cestu směr Třebíč. Moje první delší cesta se stanem, spacákem a karimatkou mě obrovsky naplňovala už od samého začátku, ale když jsem dorazil na místo přišel právě ten okamžik, o kterém tu už od začátku básním. Můj stan byl nepotřebný :-), protože právě svojí osobní aurou jsem okouzlil nejednoho člověka, který se semnou zrovna seznamoval, to byl ten okamžik, který mě donutil se začít více zajímat o osobní auru a myslím téma, které s tím úzce, možná i široce, souvisí a to řeč těla.
Dlouho jsem nepoznal člověka, který by nepoznal někoho podobného mně, a já zároveň poznal někoho nového. A to jsem si myslel, že za jinou mentalitou lidí bych musel odjet trochu dále, než-li jen na vysočinu.

Nábřeží Třebíče


Tímto se mi ukázala další cesta a to ta, že to, co my opravdu hledáme, mnohdy není tak daleko jak si doopravdy myslíme. Z toho mi ještě vzešlo ponaučení, že když něco hledáme, nehledejme to zbytečně daleko a zbytečně složitě, jen se zamysleme a obětujme trochu více času tomu plánu, pak ta cesta bude o to jednodušší. Děkuji :-)


čAU ČAu

Žádné komentáře:

Okomentovat