pondělí 3. srpna 2015

Seznamme se

Zdravím všechny, kteří se těšili na nový příspěvek, tentokrát to bude nějaká část z mého života před tím, než se vůbec narodil tento skvělý nápad.

Jsem Martin Bohatý, narozený 20.12.1994 v Brně na Obilním trhu. Moje matka mě tam přivedla na svět, za což jsem jí obrovsky vděčný, vděčný za to, že jsem mohl vstoupit do tak skvělého světa, dnešního světa. Světa, kde pomaličku odchází všechny překážky a my si můžeme budovat doslova vlastní život, bez jakýchkoli překážek, které tu dřív bohužel byly. 
Jak jsem procházel životem, ze školy na školu, dostal jsem se až k času, kdy jsem začal navštěvovat mnou vybranou Střední průmyslovou školu stavební v Brně, kterou jsem úspěšně zakončil maturitní zkouškou a pokračoval na další stupínky. Momentálně studuji Vysoké učení technické v Brně na stavební fakultě s oborem stavební inženýrství. Tuto školu jsem si vybral kvůli mé lásce k oboru staveb, a upřímně také proto, že se mi ještě nechtělo do práce :-). Rodiče mě ve studiu podporují, tak proč toho nevyužít, a jen kvůli tomu se můžu zdokonalovat touto cestou ve svém životě, nabírat zkušenosti v různých oborech a budovat si ten i vlastní vysněný život.
Bydlím u Otce, mám totiž rozvedené rodiče. Ale v nejbližší době, bych chtěl dosáhnout řekněme pravidelného příjmu, abych se mohl osamostatnit a ulevit tím rodičům od těch výdajů, protože si myslím, že už mi přinesli to, co jsem měl dostat. Neříkám, že jsem se měl jako "V Růžové zahradě", ale dopřáli mi to, co by měl dostat a poznat každý, tu lásku, která vlastně nic nestojí. Když se nad tím zamyslíte, je to krásné, mám pravdu? :-)
Když jsem mluvil o příjmech, tak bych to rád hodil na pravou míru. Chci směřovat někam výš, než si přeje průměrný člověk na naši planetě, mám velké vize, které Vám nemohu sdělit, ale věřte, že pokud se mě budete držet, třeba se také někam posunete :-), byl bych zato moc rád. Cizí úspěch, který jsem zapříčinil já, mě mnohdy těší více, než ten vlastní. Myslím si totiž, že mým posláním je dělat službu lidem a toto je přesně ta služba, o které jsem se zmínil.
Pohybuji se mezi úspěšnými lidmi a stoupám vzhůru každým dnem, mým cílem, o kterém bych se mohl zmínit, je všeobecný rozhled, na kterém hodlám pracovat až do konce mého života. Někdo by si řekl, ale když umřeš, tak už ti to bude k ničemu. Nemám pravdu? Ne, moje víra, kterou si sám formuluji totiž říká, že naše duše si propůjčují těla. Takže jakmile skončíme náš další život, pokračujeme do dalšího, ve kterém svoje učení budeme dále rozvíjet, laicky řečeno :-).

Doufám, že jsem Vám alespoň trochu nastínil, něco o mé osobě, samozřejmě hodlám pokračovat, mám i nějaké negativní vlastnosti, o kterých bych se rád zmínil :-), ale pro tuto chvíli nezbývá nic jiného, než se rozloučit. Přeji úspěšné chvíle.

čAU ČAu

Žádné komentáře:

Okomentovat