čtvrtek 30. července 2015

Proč?

Zdravím všechny, kteří zrovna čtou můj osobní blog.
Chtěl bych Vás tímto článkem přivítat na stránce doprovázejíc můj osobní život. Tímto směrem bych se chtěl "vykecat" všem, kdo jen budete tento blog pravidelně navštěvovat.

Blog jsem založil z pár důvodů, které bych rád uvedl:

  • Chci kontrolovat svoji osobní životní cestu, jinak řečeno mít nějakou zpětnou vazbu svého života, který žiji.
  • Rád bych také ukázal, jaké jsou moje každodenní aktivity, a zároveň se inspiroval třeba tvými připomínkami :-)
  • Chtěl bych také, vlastně to je hlavní důvod proč, zdokonalit svůj pravopis a vztah k jazyku jak svému mateřskému, tak cizímu (angličtina). Takže se předem omlouvám za všechny chyby, které nadělám, všichni se to nějak musíme naučit.
  • A v neposlední řadě se zde s Vámi chci dělit o koníčky, které mě naplňují, a vize, které mě v životě doprovází, co vlastně znamenají a jak s nimi budu dále nakládat.
  • Ale to nejdůležitější, co nesmí chybět je zábava, přes všechno co tu bude, ať je to, co je to, Vás to alespoň trochu musí bavit číst :-).

Takže doufám, že alespoň někoho zaujmu, a budu se těšit u další aktivity.

čAU ČAu

Žádné komentáře:

Okomentovat